جلوگیری از پرخوری در بارداری
بــرای سـفارش پـروژه خـود به لـیـنک روبـرو رفـتـه و پـس از پـــر کــردن فــرم، ســـــــــفارش خـــود را ارســــــال کـــــــــنید.
پــــس از ارســــال ســـــفارش، پـــــاســخ شـــما را حــــــداکــــثر تـــــــــــا 12 ســـــــــــاعت خـــــــــــــواهیــــــــــــــم داد.
سفارش پروژه »

جلوگیری از پرخوری در بارداری

محمد پورداداش

بازدید : 760 views بار
http://takhtekhab.ir/wp-content/uploads/00267.gif

برای کنترل اشتها و جلوگیری از پرخوری خانم‌های باردار که موجب اضافه وزن بیش ازحد و چاقی می‌شود نکات ذیل را توصیه کنید:

۱ – در حالت نشسته و در یک مکان ثابت و دایمی‌غذا بخورند.

۲- پنج دقیقه پیش از صرف ناهار یا شام یک لیوان آب بنوشند.

۳- پیش از صرف غذا، سالاد (بدون سس مایونز) میل کنند.

۴ – سعی کنند وعده‌های اصلی غذا (صبحانه، ناهار و شام) را حذف نکنند زیرا ناچار به ریزه خواری خواهند شد.

۵ – سر سفره غذا، تنها از یک نوع غذا میل کنند.

۶ – از میوه‌ها و سبزی‌های تازه به‌عنوان میان وعده استفاده کنند.

۷- غذا را در ظرف کوچک‌تری بکشند تا مقدار کمتری غذا بخورند.

۸ -مواد غذایی را در جایی دور از معرض دید نگهداری کنند.

۹ – از خرید و مصرف تنقلات غذایی کم ارزش که تنها حاوی چربی یا مواد قندی هستند مانند نوشابه، چیپس و… خودداری کنند.

۱۰- از خرید و نگهداری شیرینی و شکلات در منزل خودداری کنند.

۱۱ – پس از صرف غذا و سیر شدن، بلافاصله سفره را ترک کنند.

۱۲ – غذا را آهسته و با آرامش میل کنند.

۱۳- تا حد امکان از سرخ کردن مواد غذایی اجتناب کنند و در صورت لزوم ترجیحا از روغن مخصوص‌سرخ کردنی به جای روغن مایع معمولی یا روغن جامد استفاده کنند.

۱۴- از خوردن آجیل و انواع تخمه‌ها که حاوی چربی زیادی هستند، خودداری کنند.

http://goldwife2.ir/pic/BANNER/vip-ads/test.jpg

مطالب مرتبط :



برچسب ها :

نویسنده : omid5586 , تاریخ انتشار : ۲۶ام آبان ۱۳۹۳ , شماره مطلب : 1455